Lauri Pedaja asus digiagentuuri Vurr meeskonda, kus ta alustas augusti alguses režissöör-produtsendina, kuid nüüdseks on saanud endale loovjuhi ametikoha.
„Peamiselt mõtlen välja uusi kampaaniaid ja vastutan videotööde eest. Loon kontseptsiooni, leian meeskonna ja hoian võtete ajal asjad ohjas. Töö on mõnus, konti ei murra, vaheldusrikas ja igav ei hakka,“ sõnas Pedaja.
Vurriga liitumise mõte tekkis koostöös eelmise loovjuhi ja kauaaegse sõbra Rauno Kuttiga, kellega sellel suvel lõunatades koorus idee, et Pedaja võiks Vurri tegemistes osaleda.
Pedaja pakkumisele kaua ei mõelnud, sest soovis ennast arendada ja proovida midagi uut: „Luua on mulle alati meeldinud. Eriti meeldib mulle asju välja mõelda ja neile sobilik vorm anda. Lisaks meeldib mulle reklaame vaadata ning analüüsida. Tundus, et võiks reklaamimaailmas kätt proovida, eriti veel sotsiaalmeedia osas. Ema piimaga on mul kuidagi kaasa tulnud see sotsiaalmeedia tunnetus.”
Vurri tegevjuhi Madis Trei sõnul on Pedajaga töötamine olnud väga sujuv. “Esimesed projektid tegime koos tegelikult juba mõnda aega tagasi, kui teda vabakutselisena kaasasime. Hakkasin Lauriga üha rohkem koostööd tegema kui nägin tema pealehakkamist ja hullumeelseid ideid.”
Töö on täpselt selline nagu Pedaja eelnevalt ette kujutas – kiire tempoga ja nõuab iga päev kerget eneseületamist ja mugavustsoonist välja tulemist. „Õnneks punt kellega koos töötan on väga mõnus ning toetav. Sisseelamine käis väga kiiresti ja valutult,“ lausus Pedaja.
Esmased emotsioonid uuest tööst on head, sest inimesed on meeldivad, mõistvad ja väärtustavad meeskonnatööd. Enim ootab Pedaja, et saaks toota lahedat ja silmapaistvat sisu. „Ma olen julge, kohati hullumeelsete ideedega.“
Kasuks tulevad ka kogemused juuksuritööst ja näitlejaametist
“Lauri sobib loovjuhiks valatult kahel põhjusel. Esimeseks eelduseks on loomulikult kirju taust ja oskus näha maailma mitme nurga alt. Teiseks on julgus öelda, mida teised mõtlevad – tema mõtted tabuteemadel on nii mõnelgi korral tuppa piinliku vaikuse toonud,” ütles Trei.
Loovjuhina tulevad Pedajale kasuks kaks eelnevat ametit: „Juuksuritöö on andnud mulle pildi sellest, kuidas erinevad inimesed mõtlevad. Olen õppinud tunnetama inimesi ja nende emotsioone. Selleks, et inimesi oma tööga kõnetada, on hea teada, mis inimesi liigutab ja kus nende n-ö närvid asuvad, mida mudida oleks tarvis.“
Näitlejatöö on Pedaja sõnul arendanud analüüsimisoskust: „Enne kui pole oma karakterit läbi analüüsinud, võtnud kogu stsenaariumi pulkadeks lahti ja seda äärmise tähelepanelikkuse ning detailsusega läbi töödelnud, ei saa ühegi rolliga lavale ega kaamera ette.“
Loovjuhi ametis ei ole Pedaja aga mitte üksi. Tööl võib teda näha koos koeraga Ruudi. „Talle väga meeldib Vurris. Vaibad maas, kus saab kenasti ja kiiresti joosta. Alati keegi kusagil krõbistab miskit söögipoolist, kust ta ka ampsu saab. Vahepeal on isegi tunne, et Ruudit oodatakse rohkem tööle kui mind,“ sõnas Pedaja.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.