• 14.10.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida on mõistlik mõõta?

Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa rääkis, millised on tema suurimad väljakutsed digiturunduses.
Henrik Roonemaa
  • Henrik Roonemaa
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime esinejatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.
Digiturunduse väljakutsetest rääkides ütles Roonemaa, et tema jaoks on suur küsimus igasugune mõõtmine.
Ta selgitas, et Internet on andnud turundajale võimaluse kõike peensusteni mõõta ja teatud äridele on see ilmselt mõistlik. "E-kaupmehel tasub ehitada lehtreid ja siis istuda ja jälgida, millisest kanalist tulevad ostu sooritavad kliendid ja millisest mitte," tõi ta näite, millal mõõtmisest kindlasti kasu on.
"Aga ma näen, et sama joonlauaga üritatakse mõõta ka kvalitatiivseid tegevusi nagu bränding, kliendisuhte ehitamine, usaldusväärsus ja lugude jutustamine laiemalt ning sellisel puhul läheb lihtsalt klikinumbreid jälgides küll palju kaduma," tõi Roonemaa välja mõningad tegevused, mille puhul mõõtmine nii lihtne ei ole.
Best Internet 2019 – registreeru siin!
Teema: Digiturundusest turundusjuhile
Toimumise aeg: 12.-13. november 2019
Roonemaa tõstatas küsimuse, mida on mõistlik mõõta ja milline roll on otsese transaktsiooni mõõtmise kõrval sisulisematel tegevustel. "Selle kohta tahaks ise ka rohkem teada, sest elukutselise ajakirjaniku ehk lugudejutustajana usun ma küll endiselt, et kõigi nende numbrite kõrval on veel midagi, mis Google Analyticsist või Facebooki lehe laikidest just eriti hästi välja ei tule," sõnas ta lõpetuseks.
Henrik Roonemaa räägib Best Internetil tehnoloogia trendidest, mida iga turundaja teadma peab. Tema ettekande eesmärk on anda täielik ülevaade aastatel 2019-2020 maailma valitsevatest tehnoloogiatrendidest, uutest vidinatest ja sellest, kuidas need tulevikus hakkavad tarbijakäitumist mõjutama. Samuti toob ta selguse sellesse, mis on hype ja millised uuendused jäävad suure tõenäosusega kestma.

Seotud lood

Uudised
  • 06.08.19, 12:08
Uudisteportaal Geenius ostab ajakirja Digi
Kodumaine uudisteportaal Geenius ostab seniselt tootjalt Presshouse ajakirja Digi ning juba septembri alguses ilmub see uute tegijate sulest.
Uudised
  • 24.09.19, 17:33
Best Internet 2019: digiturundusest turundusjuhile
Registreerumine Best Internet konverentsile on avatud! 12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud.
Uudised
  • 30.09.20, 16:47
Aasta Digitegu 2020: konkursi reglement
Töö esitamine on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele