• 15.10.19, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prügikaste saab kasutada reklaamikanalina

Ferratum Bank algatas nutika viisi, kuidas Tallinna linna puhtamana hoida.
Ferratum Bank teeb Tallinnas puhaste tänavate tagamiseks koostööd Clear Channel Estoniaga.
  • Ferratum Bank teeb Tallinnas puhaste tänavate tagamiseks koostööd Clear Channel Estoniaga.
Ferratum Bank on juba kaks aastat koostöös Clear Channeliga valinud ühe oma reklaamikanalina prügikastidel reklaami kuvamise, eesmärgiga mõjutada linna puhtana hoidmist ja kogukonnale midagi tagasi anda. Reklaamikanalina prügikaste kasutades makstakse kastide tühjendamise eest ja suunatakse mahavõetud reklaamid ümbertöötlusse.
Clear Channelil on praegu Tallinnas üle 1900 prügikasti. Reklaami kuvamise kaudu maksab Ferratum Bank prügikastide regulaarse hoolduse ja tühjendamise eest igal nädalal vähemalt 25%, mõnel nädalal võib see arv ulatuda isegi üle 50%.
Reklaamil on ka teine keskkonnasäästlik aspekt – prügikastidel kasutatud vanu plakateid ei visata niisama ära. Plakatid taastöödeldakse ja neid kasutatakse kõva papi tootmiseks. Paberiraiskamine on asi, mille vastu Ferratum on võidelnud alates ettevõtte asutamisest 2005. aastal, mistõttu on nende teenused täielikult digitaalsed ja paberivabad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele