Best Interneti konverentsil Tallink Spa & Conference hotellis tunnustati täna aasta parimaid digitegusid.
- Aasta Digitegu 2019 võitjad Foto: Meediafoto
Võitjad kuulutati välja viies kategoorias, ent kokku anti välja seitse auhinda, sest nii sotsiaalmeedia reklaami kui ka Google Adwordsi kategoorias oli kaks võitjat. Peaauhind Grand Prix läks sel korral agentuurile ADM Interactive. Kõrge tunnustuse pälvinud airBalticu serverless/automatiseeritud AWS pilve bänneri eest sai ADM Interactive ka online-reklaami kategooria auhinna.
Kokku oli konkursil kümme kategooriat. Kaks kategooriat – Facebooki reklaam/makstud postitus ja Instagrami turundus/mõjuisikute turundus – liideti kokku üheks kategooriaks, mis kannab koondnimetust sotsiaalmeedia reklaam. Auhinda ei antud välja järgmistes kategooriates: e-maili turundus/uudiskirjad, content marketing, veebilehe arendus/kampaanialeht, SEO.
- Agentuur ADM Interactive võitis airBalticu serverless/automatiseeritud AWS pilve bänneriga nii Grand Prix' kui ka online-reklaami kategooria auhinna. Foto: Meediafoto
GRAND PRIX / Online-reklaam (v.a. Facebook ja Google):
ADM Interactive, airBalticu serverless/automatiseeritud AWS pilve bänner
Loodi airBaltic piletibroneerimise infosüsteemiga integreeritud AWS pilves serverless arhitektuuri peale ülesehitatud dünaamiliste bännerite süsteem, mis võtab automaatselt sisendinfo airBalticu broneerimise süsteemist ja näitab iga ajahetkel parima hinnaga saadaolevaid pileteid vastavalt etteantud parameetritele (keel, maa jne).
Mobiilsed rakendused/reklaam:
LHV Varahaldus, Eesti ainus pensioniäpp
LHV arendatud pensionirakenduse (lisaks äpi arendusega läbis pensioniveeb põhjaliku uuenduskuuri) eesmärk on pakkuda pensionikogujale mugavat ja usaldusväärset kanalit, mille abil hallata oma pensionisääste.
Sotsiaalmeedia reklaam (2 võitjat):
FCR Media, SPOBO
Eesmärk oli luua Sportlandile toimiv messengeri chatbot SPOBO, mis vähendaks klienditeenindajate koormust sõnumitele vastamisel.
Media House OÜ, Avatud Talude Päev 2019
Kuna Maaeluministeeriumi korraldatud avatud talude päev toimus sel aastal juba viiendat korda, oli vaja kampaaniasse tuua uus ja värske idee, et inimesi üllatada. Eesmärk oli lühikese ajaga kasvatada kampaania jaoks loodud Instagrami profiilile võimalikult suur jälgijaskond ning rääkida linnainimestele läbi huumoriprisma maa elust ja kutsuda osalevatesse taludesse külla. Kuna kukk mõjuisikuna on piisavalt kummaline, siis oli üheks eesmärgiks ka saada võimalikult palju teenitud meediakatvust.
Google'i reklaam/Adwords (2 võitjat):
Telia Eesti, Google Ads Smart bidding
Eesmärk oli tõsta kaubamüügi kasumit läbi otsingumootori, tingimusel, et eelarve kasv ei ole suurem, kui 13%. Kuna eesmärk polnud kasvatada tükimüüki, vaid kasumi maksimeerimine, oli oluline kasvatada eelkõige kallimate seadmete müüki.
ePPC, Synctuition rahvusvaheline äpikampaania Google'i abil
Päris alguses oli soov saada palju odavaid alla laadimisi USA-s, kuid see muutus võimalikult paljude tasuta prooviperioodi alustanud kasutajate püüdmiseks. Kui USA turg oli ennast tõestanud oli järgmine soov rakendada toimivaid lahendusi rahvusvaheliselt.
Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit):
LHV Noortepank, LHV Noortepanga rahatarkuse 6-osaline videoseeria „Kuidas mitte olla vaene?“
Selleks, et LHV paistaks finantskirjaoskuse edendajana silma ja haridustöös kaasa rääkida tegime koostöös Karl-Erik Taukariga noortele suunatud YouTube'i sarja, mis annab lihtsalt ja löövalt kiire ülevaate sellest, kuidas olla oma eurode boss.
Vaata pilte ka Best Internetil aset leidnud Inspiratsioonisessioonist, kus Aasta Digitegu 2019 konkursi võitjad esitlesid Eesti digiturunduse parimaid praktikaid:
28 fotot
- Aasta Digitegu 2019 konkursi võitjate esitlused. Fotograaf: Marko Mumm / Meediafoto
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.