Selgusid EPICA reklaamikonkursi võitjad. Mõlemad EPICA konkursil auhinna saanud tööd võitsid eelnevalt kulla loovusfestivalil Balticbest, mille korraldaja Best Marketing need tasuta EPICAle edasi saatis.
- Võidukas Optimisti tiim Balticbestil Foto: Photo:Marko Mumm
When the Stakes are High
Optimisti poolt Orkla Eestile tehtud kampaania "When the Stakes are High" sai EPICA konkursil Confectionery & Snacks ehk maiustuste ja snäkkide kategoorias hõbeda. Balticbestil võitis Optimist selle kampaaniaga TV Advertising kategoorias kulla. Vaata videot:
Pealkiri: When the Stakes are High (Kui panused on kõrged)
Agentuur: Optimist, Get Shot Films
Klient: Orkla Estonia
Meeskond: loovjuht Siim Nikopensius, projektijuht Getrin Reesar, produtsent Kadi Freja Felt, režissöör Helen Takkin, kunstiline juht Triin Valvas, DOP Alvar Kõue
Muide, Optimist pääses EPICA shortlist'i veel teisegi kampaaniaga, milleks oli Eesti Haigekassale tehtud "More Active Than You!" ehk "Hakkame liikuma!".
The trash talk
DDB Latvia poolt Latvian Green Dot'ile tehtud kampaania "The trash talk" sai EPICA konkursil Branded Content - Native Advertising kategoorias pronksi. Balticbestil võitis DDB Latvia selle kampaaniaga Branded Content & Entertainment kategoorias kulla. Vaata videot:
Pealkiri: The trash talk
Agentuur: DDB Latvia
Klient: Latvian Green Dot
Meeskond: loovjuht ja copywriter Liene Berzina, copywriter Reinis Piziks, projektijuht Annija Vitola, näitleja Sanda Dejus
EPICA
EPICA reklaamikonkurss toimus juba 33. korda ja selle teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides enamasti reklaamiagentuuride inimesed või turundusjuhid, siis ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.
Best Marketingi esindas EPICA žüriis Hando Sinisalu.
Seotud lood
Täna selgusid Tallinnas loovusfestivali Balticbest 2019 võitjad.
Balticbest 2019 loovusfestival toimus 30. augustil 2019 Tallinnas.
Baltikumi Aasta Agentuuri auväärne tiitel läks Läti agentuurile DDB Latvia, mis võitis selle auhinna ka eelmisel aastal.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.