• 02.12.19, 08:00

Password 2020 disain – mis on kontseptsiooni taga?

2020. aasta Passwordi disaini loojaks oli agentuur Imagine\TBWA. Ettevõtte disainer selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see tähendab.
Turunduskonverents Password toimub kevadel juba kahekümnendat korda.
  • Turunduskonverents Password toimub kevadel juba kahekümnendat korda.
"Kuna turundusega saab maailma käekäiku äärmiselt tugevalt mõjutada, kahtlemata ka loodusliku keskkonna jätkusuutlikkust, siis seadsingi selle kujunduse keskpunktiks," selgitas loovagentuuri Imagine\TBWA disainer Otto Suits, kuidas seostub visuaalne pool turunduskonverentsi Password 2020 teemaga, milleks on responsible marketing.
“Tahtsin, et visuaal mõjuks värskelt ja haakuks hästi käesoleva aasta temaatikaga. Samas ma ei soovinud, et see oma sõnumit ka liiga otseselt välja kommunikeeriks. Pigem kuidagi tunnetuslikult – nii, et see lihtsalt tunduks loogiline antud kontekstis ilma, et otseselt vaatajale keskkonnasäästlikkusest karjuks,” kirjeldas Suits disaini sündi.
Eesti suurim turunduskonverents Password 2020
Teema: Responsible Marketing ehk vastutustundlik turundus
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Tutvu kavaga ja registreeru SIIN!
Ta lisas, et koostöö Passwordi tiimiga sujus meeldivalt ja oldi samal lainel, mis tagas selle, et oli võimalik end loominguliselt vabalt väljendada.
Password 2020 teemaks on responsible marketing.
  • Password 2020 teemaks on responsible marketing.
Suits selgitas ka kasutatud värvide ja sümbolite tähendust. Rohekas põhitoon sümboliseerib looduslikku keskkonda ja värsket lähenemist keskkonnasäästlikkuse teemadele. Roosa joonega detailid on fragmendid erinevatest teemaga haakuvatest objektidest: näiteks kortsus plasttaara, planeet Maa, puud. Värvitoonide osas leidis Suits inspiratsiooni loodusest. “Miskipärast kangastusid vaimusilmas ikka ja jälle korallid. Ilmselt nii nende kauni väljanägemise kui ka inimtegevusest tuleneva haavatuse tõttu.”
Password 2020 visuaal
Kujundus: Otto Suits
Loovjuht: Rainer Olbri
Agentuur: Imagine\TBWA

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.19, 16:35
Password 2020 teema on vastutustundlik turundus
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Uudised
  • 08.11.19, 16:30
Passwordi peaesineja on Mark Ritson
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele