Solarise ja Foorumi bussipeatused on läbinud põhjaliku muutuse. Eestis esmakordselt on Tallinna ootepaviljonidesse püsti pandud hologramm.
- Kummal poole seisaksid sina?
Reklaam tutvustab uut kodumaist telesarja. Ootepaviljonid on seest jagatud kaheks ja peatuses seisjatel on võimalus ise otsustada, kas nad on spioonid või mitte. Suureks pilgupüüdjaks on reklaamtabloos toimiv hologramm, kus poseerib seriaali peaosaline Tambet Tuisk, kes pildistab ootavaid inimesi.
Uudse lahenduse loomises lõid kaasa JCDecaux, reklaamagentuur Tank, meediaagentuur Havas, Elisa ja Holovision.
- Tambet Tuisk fotol ja hologrammil
Idee teostamisega aidanud Havas agentuuri projektijuht Tambet Napp sõnab, et kuigi hologrammid on jaekaubanduses juba levinud, siis sarnane erilahendus on Eestis erakordne. „Äärmiselt hea meel on, et erilahendus Tallinna kontaktirikkamates ootepaviljonides tuli nii pilkupüüdev ja ainulaadne. Sarnaseid kampaaniaid, kus tehnoloogia ja reklaamkunst kohtuvad, on ainult lust teha ning kindlasti ei jää sarnane lahendus viimaseks.“
„Uuenduslikkus on Elisa DNAs ja lisaks elamusi pakkuvatele uudsetele toodetele ning teleteenusele oleme avatud ka efektsetele lahendustele reklaami- ja meediamaastikul, mis annavad särtsu ka sombusesse linnapilti,“ ütleb Elisa turundusvaldkonna juht Karin Kanepi.
Vaata ka videost, milline näeb Solarise bussipeatus välja ja kuidas Tambet Tuisust hologramm tehti:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.