Best Marketing vestles nelja Eesti turundajaga, kes on läbinud Mark Ritsoni mini-MBA kursuse.
Kas soovitaksid Ritsonit Eesti turundajatele?
Marko Nemberg, Trinidad Wisemani turundusjuht:
Ritson on väga hea, minu poolt kindel soovitus! Ta on hästi tugev praktik. Enamikel turundusõppejõududel on just praktilisest kogemusest puudu. Ritson enamuse ajast tegeleb suurte brändide nõustamisega. Esinejana on ta päris terav. Väga hea esineja ja teab, mis ta räägib. Ritsoni puhul on huvitav fakt veel see, et ta kunagi 90-ndate alguses nõustas Mart Laari turunduse alal.
Piia Pundi, Dentsu Aegis Estonia strateegiajuht:
Ritson on väga catchy esineja. Ta pole ainult professor, ta suudab oma praktikast huviatavaid näiteid tuua. Ta oskab väga hästi siduda akadeemilist lähenemist ja kaasaegset praktilist maailma. Mark on kahe jalaga maa peal, aga tema keelakasutus on üsna radikaalne. Ta on sageli kriitiline ka digilahenduste hype'i suhtes: tihti unustatavad turundajad taustsüsteemi ära ja vaimustuvad mingist ühest kanalist. Ja Ritson on sellise asja suhtes kriitiline.
Mark Ritson esineb turunduskonverentsil
Password, mis toimub 4.-5. märtsini 2020 Saku Suurhallis. NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini! Lisainfo ja piletid:
www.password.eeMirjam Lauringson, turunduskonsultant:
Ainult kiidusõnad. Tema tugevus on strateegiline turundus. Ta näeb suurt pilti – Eesti turundaja keskendub enamasti taktikalistele lahendustele ja ei saa strateegiast aru. Sellepärast võiks turundaja Ritsonit kuulama minna – ta aitab näha suurt pilti. Selgitab strateegiat ülihästi! Ritson pole teoreetik, ta on nõustanud palju suuri brände. Mark teab, millest ta räägib, ta on praktikas kõik ise läbi proovinud. Temalt on väga palju õppida, tema kurused on minu tööelu täielikult muutnud.
Natalja Piiskoppel, Initiative'i globaalne strateegiadirektor (London):
Mark Ritson on üks põnevamaid turundusprofessionaale. Tal on tugev akadeemiline taust, ulatuslik kogemus suurte globaalsete kaubamärkidega töötamises, palju tervet mõistust ja hämmastav huumorimeel. Rääkides ilustamata tõtt turundusžargooni asemel on tal valdkonna osas kriitiline, kuid alati põnev seisukoht. Mark Ritzoni mini-MBA programm on absoluutne ’must’ kõigile, kes peavad end turundajateks ja brändiloojateks.
Vaata ka Mark Ritsoni esinemiste parimaid palasid:
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.