• 05.02.20, 11:29

Kommunikatsioonitegu 2019 tööde esitamise tähtaeg on 10. veebruar.

Kommunikatsioonitegu 2019 pikendas konkursitööde esitamise tähtaega 10. veebruarini. Võitjad selguvad 4.-5. märtsil toimuva Passwordi raames.
Kommunikatsioonitegu 2019 tööde esitamise tähtaeg on 10. veebruar.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu poolt korraldatava Kommunikatsioonitegu 2019 konkursile tööde esitamise uus tähtaeg on 10. veebruar kell 12.00 (keskpäeval). Konkursi parimate tööde avalik esitlus on 18. veebruaril Tallinna Ülikoolis ning võitjad selguvad 4.-5. märtsil toimuva Passwordi raames.
Konkursile on oodatud kandideerima tööd era-, avaliku- ja kolmanda sektori organisatsioonidelt, kõigist kommunikatsioonivaldkondadest ning nii suurema kui ka väiksema mahuga kampaaniaid ja projekte, mis on ellu viidud 2019. aasta jooksul.
Konkursi hindamiskriteeriumid on: eesmärgipärane tulemuslikkus, leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavus kommunikatsioonijuhtimise headele tavadele.
Konkursitöid hindab žürii, kuhu kuuluvad EPRA juhatuse liikmed Aive Hiiepuu, Annela Laaneots, Aune Past, Indrek Raudjalg, Krista Must, Margus Mets, eelmise aasta võiduprojektide esindajad Gea Otsa, Kadi Kenk, Mattias Kaiv ning Passwordi esindaja Hando Sinisalu.
Konkurss toimub 20. korda ning selle eesmärk on selgitada välja aasta parimad kommunikatsioonivaldkonna projektid ja kampaaniad ning tunnustada seeläbi nende tegijaid.
Eelmise aasta parim erasektori kommunikatsiooniprojekt oli Omniva Postkastitalgud, kolmanda sektori parim oli Maailmakoristuspäev ning avaliku sektori projektiks oli 100 000 geenidoonori kampaania. Lisaks anti välja kaks eriauhinda: juubeliaasta parim kommunikatsiooniprojekt oli Tallink Grupi kingitus Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks ning aasta innustaja oli EV100 korraldustoimkond projektiga „Sajaga edasi, Eesti!“.
Kommunikatsioonitegu 2019 kandideerimistingimused ja info on leitavad SIIN.
Võitjad selguvad Passwordi konverentsil - tutvu kavaga ja registreeri SIIN.
EPRA ehk Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit on 1996. aastal asutatud erialaliit, mis koondab ainsa organisatsioonina Eestis kommunikatsioonivaldkonnas töötavaid inimesi. EPRAsse kuulub üle 100 kommunikatsioonivaldkonnas töötava inimese avalikust sektorist, äriettevõtetest, mittetulundusorganisatsioonidest ning kommunikatsioonifirmadest. Liit korraldab kommunikatsioonieriala sisest infovahetust ja üritusi ning aitab kaasa eriala populariseerimisele ja professionaalsuse tõstmisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele