Need kolm tööd konkursilt Kommunikatsioonitegu 2019 on huvitavad ja neist oleks pea kõigil midagi õppida.
Kõik kolm case study kantakse ette EPRA sessiooni ajal, mis toimub kolmapäeval, 4. märtsil Passwordi paralleelsaalis.
Fotografiska avamine
Kuidas õnnestus üks "tavaline" galerii nii populaarseks ja kuulsaks teha?
Coop "Parim ilutulestik on ärajäänud ilutulestik"
Coop Haapsalu korraldab iga aasta novembris traditsioonilise ostuöö, mis inimeste rõõmuks on aastaid ilutulestikuga lõppenud. Pärast 2019. aasta ostuöö väljakuulutamist tegid kohalikud koeraomanikud Lääne Elu ajalehes pöördumise, milles paluti koeri hirmutav ilutulestik ära jätta. Ühistu võttis inimeste muret kuulda ning teavitas kaks päeva hiljem avalikkust, et jätab esmakordselt ilutulestiku ära.
Stockmann "Plastiku peied"
Stockmann on viimastel aastatel võtnud jõulise kursi vastutustundliku tarbimise edendamise suunas. Järjekordse rohelise sammuna võttis Stockmann 2018. aastal vastu (hull)julge otsuse loobuda järk-järgult ühekordsete plastiktoodete müügist. Tähtajaks seati 22. aprill 2019 ehk Maa päev (Earth Day). Sellest sai atraktiivne meediasündmus – ajaloo rõõmsaimad peied, kus saadeti viimasedki müügilolevad ühekordsed plastiktooted Stockmannist minema.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil Saku Suurhallis. Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja
SIIN!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.