Aasta Turundustegu 2019 konkurss on käimas, tööde esitamise tähtaeg on 22. veebruari keskpäeval kell 12.00! Vaata, kes kuuluvad sel aastal žürii koosseisu.
Aasta Turundustegu 2019 žürii:
Indrek Soom, meediaagentuuri Initiative tegevjuht
Maarit Mäeveer, Turundajate Liidu juht
Annika Oja, Orkla Eesti turundusdirektor ja endine Leiburi kommertsdirektor, Leiburi koosseisus Aasta Turundustegu 2018 Grand Prix' võitja
Margit Kotkas, LHV turundusjuht
Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja ning Startup Day idee autor
Marge Kari, loovagentuuri TANK tegevjuht
Mariliis Beger, müügitarkvara ettevõtte Pipedrive kommunikatsioonijuht
Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel: 50% tulemuslikkus, 25% innovaatilisus, 25% loovstrateegia. Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse. Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet. Täidetud ankeet saatke palun e-posti aadressile
[email protected].
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.