Stockmanni moevaldkonna turundusjuhina alustas tööd laialdase turunduskogemusega Maria Britikovski. Lisaks vastutab ta ka turistidele suunatud turunduse eest.
„Stockmanni tuntakse ajalooliselt premium kaubamajana ja üle linna toidupoena. Meie eesmärgiks on tugevdada positsiooni moe valdkonnas ning olla inspiratsiooniallikaks. Mul on väga hea meel, et saan sellele oma kogemuste ja teadmistega kaasa aidata. Pakkudes maailmatasemel brändide valikut ning esmaklassilist klienditeenindust, soovime toetada meie klientide elustiili ning tekitada neis tunde, mis kestab.“ rääkis Maria Britikovski.
Katre Uibomäe, Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse juht rõõmustab Maria liitumise üle Stockmanni turundustiimiga, kommenteerides: „ Maria on pikaajalise kogemusega, tohutu töövõimega ja pühendunud kõiges, mida ta teeb. Maria taust moevaldkonnas tuleb kasuks, samas on suurim väärtus Maria lai silmaring turunduse tööriistadest, kliendikesksusest ning ärile orienteeritusest.“
Lähiaastate võimalustest rääkides, lisas Katre: „ Näeme Eestis ligi 10% luks brändide kasvutrendi ning Stockmanni klient on see, kes kindlasti hindab kvaliteeti, maailma brändide paremikku ning on moe- ja trenditeadlik. Teine suurim suund on jätkusuutlik ja keskkonnast hooliv mood ning tarbimine, mille osatähtsus meie ostuotsuste tegemisel kasvab. Ning kolmandaks toon välja turismi kasvutrendi, eriti Aasiast. Kui ehk hetkeolukord kõrvale jätta, siis on meie puhas loodus ja ainulaadne vanalinn see, mis Eestisse turiste toob.“
Maria Britikovski on viimase 15 aasta jooksul töötanud turundusjuhina Baltikas, Tele2-s, Tallinna Tehnikaülikoolis ja viimati Omnivas, kus ta ligi kaks aastat juhtis postiäri valdkonna turundust.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.