Kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe töötasid välja ettevõtetele suunatud tasuta kriisikommunikatsioonipaketi, mis võimaldab organisatsioonidel kriisiga paremini toime tulla ning aitab keskenduda firmade käigushoidmisele.
- Materjalid koostasid kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe.
Materjalid saab alla laadida
SIIT.
„Eesti koos ülejäänud maailmaga võitleb koroonaviirusega ja täna keskööst kehtib Eestis eriolukord. Selleks, et tekkinud kriisiga paremini toime tulla, panime ettevõtetele ja organisatsioonidele kokku väga lihtsa kriisikommunikatsiooni paketi koos näidistega,“ ütles sõnumiagentuuri Akkadian juht Kadri Lainas.
„Lihtne kommunikatsiooniplaani põhi koos kohandatavate näidistega aitab kiiremini ja süsteemsemalt kohaneda tekkinud olukorraga ning kriisi tingimustes keskenduda oma ettevõtte käigushoidmisele,“ lisas Mäe.
Juhendid toetuvad riiklikele soovitustele.
Tasuta pakett sisaldab lühijuhendit kriisikommunikatsiooniks valmistumisel, lihtsaid plaane, soovitusi ning kirjapõhjasid erinevate sihtrühmade teavitamisel eesti, vene ja inglise keeles.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.