Lihtsad sisekommunikatsiooni põhimõtted aitavad heitlikel aegadel paremini hakkama saada, selgust ja usaldust luua ning meeskonnatunnet suurendada.
Igas ettevõttes on paremaid ja kehvemaid aegu. Kui lasta heitlikel aegadel ettevõttes omasoodu kulgeda, külvab see segadust, kahtluseid ja ärritust.
Lihtsaid sisekommunikatsiooni põhimõtteid järgides on võimalik kastanid tulest välja tuua ehk hoopis vastupidiselt meeskonna- ja missioonitunnet suurendada.
Kuidas teha seda suurettevõttes, kohalikus väikeettevõttes või miks mitte oma perekonnas, räägime sisekommunikatsiooni põhimõtetele keskenduval veebiseminaril.
Arutlusele tulevad teemad:
Millistest kommunikatsiooni põhimõtetest ei tohiks kunagi üle astuda?
Kõhutunne: tabu või tööriist?
Mida öelda, mida ütlemata jätta?
Kas tavasuhtluskanalid sobivad ka kriisi puhul?
Kuidas mõõta sisekommunikatsiooni tulemuslikkust?
Veebiseminari viib läbi Omniva sisekommunikatsooni juht Kelli Talving.
Veebiseminar toimub 16. aprillil kell 10.00-11.30 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.
Kuni 5. aprillini kehtib soodushind 39 eurot (km-ga 46,80 eurot).
Seminari on võimalik jälgida oma arvutist töökohal, kodus või mujal sinu jaoks sobivas kohas. Selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada lektorile küsimusi, mida saab kirjutada vestluse kasti.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.