Eriolukord on kõigile (ka turundajatele) raske, aga pakub samas võmalusi. Niisiis – kuidas eriolukorras turundada?
Veebiseminaril räägivad turundajad mitmest erinevast ärisektorist sellest, kuidas nad eriolukorras turundavad ja milliseid uusi ärivõimalusi nad on enda ettevõtte jaoks leidnud. Esinejad annavad ideid ja inspiratsiooni uute toodete ja teenuste loomiseks ning jagavad kogemusi, kuidas kampaaniad ja kommunikatsioonisõnumeid planeerida.
Esinejad ja teemad:
Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse – (Eri)olukorrast riigis: kokkuvõte eriolukorra seireuuringust. Kantar Emor alustas eriolukorra radariga, milles jälgib iganädalaselt Eesti elanike infovälja, hoiakuid ja käitumist eriolukorras. Ettekandes tehakse kokkuvõte viimaste nädalate arengutest.
Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae – Sooduskampaaniad eriolukorras: kuidas suunata tarbijaid tavapoest veebipoodi? Mida e-poe sooduskampaania tegemisel arvestada, millised on peamised erinevused võrreldes tavapoega ning millised on eriolukorrast tulenevad tarbijakäitumise muutused kodu- ja ehituskaupade sektoris?
Tabasco juht Oliver Lomp – Kuidas tootearendusega kiiresti eriolukorrale reageerida? Näiteks Olerex reageeris välkkiirelt ja muutis kõigest mõne päevaga oma tanklad esmatarbekaupu müüvateks pisipoodideks. Kuidas seda tehti ja millised on õppetunnid?
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi ja Tele2 Eesti turunduskommunikatsiooni juht Liina Liiv – Eriolukord telekomi sektori turunduses. Kuidas on muutunud tarbijakäitumine – nii B2B ja B2C segmendis? Milliseid uusi tooteid ja teenuseid on eriolukorra tõttu arendatud? Kuidas turundussõnumeid eriolukorra tõttu kohandada? Kas odavnenud meediahinnad muudavad meedistrateegiat?
Loverte turundusjuht Angred Lepasson – Eriolukord e-kaubanduses: kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Eelmise kriisi ajal kasvas huulepulkade müük, sest inimesed tahavad isegi raskes majanduslikus olukorras endale väikest luksust lubada. Kuidas on lugu praeguse kriisi ajal? Kuidas e-poodi turundada, kas odavnenud meediahindadest on abi, kuidas käituvad ilutoodete tarbijad?
WOLT Baltic tegevjuht Liis Ristal – Kuidas reageerida plahvatuslikult kasvanud nõudmisele? Restoranid on suletud, aga süüa tahaks. Appi tuleb Wolt! Toidu kojuvedu on eriolukorras plahvatuslikult kasvanud, kuidas sellises olukorras hakkama saada. Kas turundus on üldse vajalik kui nõudlus on laes?
Veebiseminar toimub 21. aprillil kell 13.10-16.00 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.
Seminari on võimalik jälgida oma arvutist töökohal, kodus või mujal sinu jaoks sobivas kohas. Selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada küsimusi, mida saab kirjutada vestluse kasti.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Lisainfo veebiseminari kohta
[email protected]Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.