• 21.04.20, 15:04

Eriolukord on mõjutanud vähemalt 91% juhul inimeste käitumist

Mõtete kogumiseks tööpäeval aknast välja vaadates ei avane sealt paljudele tavapärane ja tuttav pilt. Olukord on hetkel teistsugune ja et sellest paremini aru saada, viisid Dentsu Estonia ja Norstat Eesti läbi uuringu, kus küsisiti tarbijate üldise käitumise ja meediakäitumise kohta.
Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda kommenteeris uuringu tulemusi.
  • Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda kommenteeris uuringu tulemusi.
Uuring viidi läbi veebiküsitlusena aprilli alguses ning sellele vastas 1000 eestimaalast vanuses 18-74 aastat. Tulemusi saab vaadata SIIN, muuhulgas on võimalik filtrite abil valida endale sobiv sihtrühm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele