Enel Kolk: Juba täna tuleb mõelda ja planeerida tegevused, kuidas normaalne äritegevus taastada
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
"Ei tohi unustada, et iga sõnum, isegi kui selleks on vaid “kogu kaup poole hinnaga”, kujundab ettevõtte mainet ning omab pikaajalisemat mõju kui vaid bänneri nägemise hetk," sõnas Enel Kolk.
Kuidas on eriolukord mõjutanud turundusosakonna töökorraldust?
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.