Viimase kuu jooksul kasutavad inimesed varasemast kolm korda enam pangaga suhtlemiseks juturobotit. Milliste küsimuste korral inimesed juturoboti poole pöörduvad?
Eriolukorra tõttu on märgatavalt kasvanud huvi maksepuhkuste osas, kuid ka muude teenuste ja küsimuste osas otsivad inimesed viise, kuidas oma vajalikud pangatoimingud teha internetis iseseisvalt ja pangakontorit külastamata - näiteks küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta. Populaarsuselt kolmandal kohal on päringud seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.
„Selle statistika pinnalt saame väita, et SEB kliendid on kiired õppijad ja kohanejad. Kuna juturobot suudab samaaegselt aidata mitut klienti, siis viimasel kuul on ka selle populaarsus kasvanud. Teema, mille kohta jätkuvalt ka eriolukorra ajal tuntakse suurt huvi, on kaartidega seotud küsimused - kaartide väljastamine ning uue pangakaarti aktiveerimine. Juturobot on tavapärasest rohkem pidanud ka nõustama ja suunama kliente panga kodulehel lehekülgedele – näiteks kuidas videokõne kaudu kontot avada ning saada internetipangast kontoväljavõtet. Kliendid tunnevad jätkuvalt huvi ka laenutoodete vastu, kuid see huvi on püsinud teiste kuudega võrreldes samal tasemel,“ kommenteeris juturoboti tööd SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.
„Juturobot on kliendile suureks abiks ka erinevates veaolukordades, kust klient saab operatiivset infot tehniliste tõrgete kohta,“ lisas Leppänen. Panga kinnitusel on juturobotist ka päriselt inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi SEB kliendinõustajatele.
Seotud lood
Novembris ühines SEB meeskonnaga virtuaalne nõustaja ehk juturobot (chatbot), kes annab panga koduleheküljel klientidele nõu 24/7. Hetkel on chatbot võimeline suhtlema neljas erinevas keeles ja tema teadmised kasvavad iga päevaga.
Uus- Meremaa internetiturvalisuse organisatsioon Netsafe lõi uudsed juturobotid, mis asusid võitlusse internetipetturitega. Selle töö eest said nad Aasia/Vaikse ookeani regiooni turundusefektiivsuse konkursil APAC Effie Awards kaks kulda.
Nobel Creative’i ja FCR Media poolt Sportlandile tehtud messengeri juturobot Spobo võitis Aasta Digitegu konkursil sotsiaalmeedia reklaami kategooria auhinna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.