• 12.05.20, 17:44

E-smaspäeva kokkuvõte: kampaanialehte külastas 49 593 inimest

E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tegi kokkuvõtte 11. mail toimunud e-smaspäevast, mis oli järjekorras üheteistkümnes.
Järgmine e-smaspäev toimub 9. novembril.
  • Järgmine e-smaspäev toimub 9. novembril.
Sel korral oli rekordarv osalejaid ehk täpselt 160 e-poodi. Tingituna eriolukorrast ning mõnevõrra suurenenud soodustustest ka igapäevaselt, olid keskmised pakutavad soodustused eelmisest korrast 5 kuni 10 protsenti kõrgemad. Leidus palju kauplejaid, kes pakkusid 20 kuni 30 protsendilist soodustust kogu tootevalikust ning tegid ka häid müüke. Oli huvitava ajastusega päev, mis langes kokku näiteks kaubanduskeskuste ja paljude ettevõtete kontorite taasavamisega.
E-kaubanduse Liit toetas E-smaspäeva omalt poolt kahepäevase kampaaniaga (Delfi, Postimees, Sky Raadio, Retro FM, TV3, TV6, Linnaekraanid, Roosa Elevandi uudiskirjad, Facebook, Instagram, lisaks pressiteated ja uudised erinevates meediakanalites).
Teleklipi näidis:
Promo-bug'i (üleval vasakus nurgas) TV3 ja TV6 saadete ajal:
Vaata lisaks bännereid siit ja siit.
Kampaania tulemused olid head
24-tunnise kampaanialehe vaatamised kasvasid 92 000le, sessioonid 68 000le (+8000 võrreldes eelmise korraga) ning unikaalsete kampaanialehe külastajate arv 49 593 inimeseni. Keskmiselt veedeti lehel 3 minutit.
Eriti hea tulemuse tõid sotsiaalmeedia ja uudiskirjad. Facebooki ja Instagrami kampaaniaga jõuti 374 528 unikaalse kasutajani, mis on arvestatav osa sihtrühmast. Sotsiaalmeediast tuli lehele ca 5600 külastajat. Roosa Elevandi e-maili avamiste protsent oli suisa 56,3% ehk 67 771 unikaalset kasutajat, mis on väga arvestatav tulemus. Klikke e-mailist edasi kodulehele tuli 4100. Arvestataval määral on kasvanud viimased 2–3 kampaaniaga Google'i orgaaniline liiklus, nii ka nüüd. Paljud reklaamid on ka üldsõnalised, mis kutsuvad E-smaspäevale ning külastus tehakse läbi Google'i, kuid tarbijate teadlikkus E-smaspäevast on kasvav.
Rikuti ka reegleid
Negatiivse poole pealt – leidus mõni osaleja, kes ei hoidnud enda pakkumist õige perioodi piirides. E-smaspäeva pakkumised kehtivad 24 tundi ning ei ole lubatud enda pakkumist ostlemiseks avada ei enne ega pärast kampaania perioodi. Lisaks oli mõni e-pood, kes ei olnud kampaaniale registreerunud, kuid ikkagi reklaamis end kui E-smaspäeval osalejat, ehkki E-smaspäaeva kaubamärgi omavoliline kasutamine on keelatud.
Muutub aasta-aastalt suuremaks
E-smaspäeva külastajate ning osavõtvate e-poodide arv on iga korraga kasvanud, samuti tarbijate teadlikkus ning E-smaspäeva müügipäeva käibed ja rahulolu. Eelmisel korral tehti üle 30 000 e-ostu ning üle 2 miljoni eurone päevakäive, mis sel korral kindlasti ületati.
E-smaspäev on E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus nii liidu liikmed kui ka erinevad veebipoed teevad 24 tunni jooksul tarbijatele sooduspakkumisi. See toimub kaks korda aastas: iga novembrikuu ja maikuu teisel esmaspäeval. Esimene e-smaspäev leidis aset 2014. aasta novembris.
Allikas: E-kaubanduse Liit

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele