• 18.05.20, 14:04

Olerex kuulutas välja audiologo konkursi

Kultuuriministeeriumi poolt sel aastal kultuurisõbra tiitliga pärjatud kütusemüüja Olerex kuulutas Eesti muusikakirjutajatele välja audiologo konkursi.
Olerex kuulutas välja audiologo konkursi
Tavaliselt ostavad ettevõtted muusikalisi kõlle välismaistest muusikapankadest, aga eriline olukord innustab kasutama ebatavalisi lahendusi.
Mis on audiologo?
Loe lisaks
Muusikapsühholoog ja Artist Media helidisiani loovjuht Dali Kask kirjutas audiobrändingust ja helide kasutamisest turunduses.
  • 21.04.20, 11:42
Kuidas sinu bränd kõlab?
„Audiologo on lühike meeldejääv muusikakõll, mida ettevõtted kasutavad oma reklaamides,“ ütles Olerexi tegevjuht Piret Miller. „Kiiruse ja soodsama hinna tõttu tellitakse audiolahendused sageli mõnest rahvusvahelisest muusikapangast. Kuna muusikute sissetulekud on kukkunud nulli lähedale ja aktiivset kontserdisuve pole oodata, otsustasime luua isemoodi väljundi loomingu vormimiseks teenistuseks,“ põhjendas Miller. „Julgustame sama tegema ka teisi ettevõtteid, kel plaanis audiologo luua või vahetada, nii toetame välismaiste suurkontsernide asemel Eesti muusikuid.“
Konkursi võitjaga sõlmitakse litsentsileping
Audiologo konkursile oodatakse 20 sekundi pikkust meeldejääva ja sõbraliku kõlaga helget heliteost, muusikastiili osas piiranguid ei ole. Audiologo hakatakse kasutama Olerexi raadio-, tele- ja online-reklaamides. Osalema on oodatud kõik Eesti muusikaloojad, teosed jõuavad žüriile hindamiseks anonüümselt. Konkursi võitjaga sõlmitakse litsentsileping, mille kohaselt omandab Olerex audiologo õigused 1000 euro väärtuses, mis kantakse netosummana võitja pangakontole. Teise ja kolmanda koha auhinnaks on kütus, millega suvel Eestit avastama minna.
Audiologo konkursiga soovib Olerex anda panuse Eesti muusikutele töö tagamisse. Olerex on Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri (ERSO) kuldsponsor, Saaremaa ooperipäevade peatoetaja ning pannud õla alla ka mitmete teiste kultuuriürituste toimumisele. Olerex on Eesti suurim kütusemüüja, ettevõte põhineb 100% Eesti kapitalil ja annab tööd ligi kaheksasajale inimesele.
Loe lisaks: Kuidas sinu bränd kõlab?

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.20, 11:42
Kuidas sinu bränd kõlab?
Helid mõjutavad meid rohkem, kui teadvustada oskame, sest kuulmismeele kaudu info saamise võimekus on nägemismeelega võrreldes laiem ja alateadlikum. 60% tarbijatest usub, et helide või muusika kasutamine turunduses muudab toote, brändi või kampaania meeldejäävamaks kui ainult visuaalsed atribuudid ja ligi 50% tarbijatest on veendunud, et helid mõjutavad brändi kuvandit ja seovad tarbija emotsionaalselt konkreetse brändiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele