2020. aasta suve lõpus ootab reklaamivaldkonda ees taassünd. Pärast ühte tänapäeva suurimat majanduslangust tuleb seista silmitsi uue normaalsusega. Seitsmendat korda toimuv loovtööde konkurss Balticbest siseneb sellesse uude normaalsusse täiesti uue online-formaadiga.
Mida see tähendab?
Balticbest 2020 toimub OTSEÜLEKANDENA – justkui talendisaade.
Sellest tuleneb ka tänavuse konkursi pealkiri – REBIRTH ehk TAASSÜND.
Žürii vaatab läbi, kommenteerib ja hindab kõiki shortlist'is olevaid töid otseülekande vahendusel. Erinevalt teistest loovkonkurssidest tähendab see, et osalejad saavad žüriilt oma töödele tagasisidet. Võitjad selguvad otseülekande vahendusel kohe pärast iga kategooria hindamist. Balticbesti otseülekanne toimub 26. augustil 2020. Töid on võimalik esitada Defol.io keskkonnas alates 15. juunist 2020.
OLULISED KUUPÄEVAD
Tööde esitamine: 15.06.2020 – 12.08.2020
Shortlist'i avalikustamine: 21.08.2020
Otseülekanne ja võitjate väljakuulutamine: 26.08.2020
Millised on konkursil osalemise tingimused?
Konkursile esitatav töö (nt reklaam, kujundus vms) peab olema heaks kiidetud selle tellija poolt. Esitatud töö kasutamise, avaldamise või levitamise periood peab jääma vahemikku 1. juuli 2019 kuni 31. juuli 2020. Tingimustele mittevastav töö diskvalifitseeritakse.
Miks tasub konkursil osaleda?
Balticbesti auhinnakonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii ning hindamisel võetakse arvesse loovideede originaalsust ja teostuse kvaliteeti. Kõik Balticbest 2020 kullad ja Grand Prix'd saadab festivali korraldaja Best Marketing tasuta edasi rahvusvahelisele loovusfestivalile EPICA. Lisaks kuulutatakse konkursi raames välja Baltikumi Aasta Agentuur 2020.
Kui palju konkursil osalemine maksab?
Ühe töö esitamise hind ühes kategoorias on 125 eurot (hinnale lisandub käibemaks). Konkursil on kokku 21 erinevat kategooriat ja sama võistlustöö võib esitada korraga mitmes erinevas kategoorias. NB! Esikoha ja Grand Prix' võitjate tööd esitatakse loovusfestivalile EPICA osalustasuta, mis tähendab võimalust osaleda kahel konkursil ühe hinnaga.
Keda ootame konkursile?
Balticbesti konkursile oodatakse osalejaid kõikidest Euroopa riikidest, kus elab vähem kui 5 miljonit inimest. Põhjus on lihtsamast lihtsam – tuleb võrrelda võrreldavat. Väikestel riikidel on sarnased väljakutsed: piiratud eelarved, väikesed meeskonnad ja kõrge hinnatundlikkus. Oleme veendunud, et vaatamata vähestele ressurssidele on ka väikeriikides SUURI ideid.
Konkursile on oodatud osalema Euroopa väikeriikide reklaami- ja turundusagentuurid, nende kliendid, meediaagentuurid, filmitootjad, fotograafid, disainistuudiod ja eraisikud järgmistest riikidest:
• Albaania
• Andorra
• Armeenia
• Bosnia and Hertsegoviina
• Eesti
• Georgia
• Horvaatia
• Iirimaa
• Island
• Kosovo
• Küpros
• Leedu
• Liechtenstein
• Luxembourg
• Läti
• Makedoonia
• Malta
• Moldova
• Monaco
• Montenegro
• San Marino
• Sloveenia
Varasemate aastate võitjad:
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.