Tänasest alustab tegevust uus loovagentuur VIVID Creative Content Studio. Sotsiaalmeedia- ja videoturunduse meeskonna fookuseks on Youtube’i, Instagrami, Facebooki ja Tik-Toki kanalitele sisu ja reklaamide loomine.
- VIVID Creative Content Studio asutaja, juht ning videoturunduse strateeg Jenny Tupits
VIVID Creative Content Studio asutaja ja juhi Jenny Tupitsa sõnul on agentuuri eesmärk pakkuda terviklikke sotsiaalmeedia lahendusi, mille käigus loodud sisu on võimalik efektiivselt ümber töödelda ning seeläbi maksimeerida selle kasutusvõimalusi mitmetes erinevates sotsiaalmeedia kanalites.
“Töös lähtume tagurpidi sisupüramiidi meetodist (ing k. reverse content pyramid) ehk otsime alati võimalusi juba loodud pika formaadiga sisu kohandamiseks mikroformaatidesse. Kuna sotsiaalmeedia on väga kiire tempoga meedium, siis efektiivne ja oskuslik sisu ümberformaatimine erinevate sotsiaalmeedia kanalite jaoks on siin võti,“ selgitas Tupits.
“Meie eesmärk on alati võtta produktsioonipäevast maksimum, planeerides töö nii, et lisaks päeva olulisematele sisuklippidele saab filmitud ja pildistatud materjali kasutada ka nii-öelda ampsusuuruste tükkidena erinevates sotsiaalmeedia kanalites. Ühe hästi planeeritud võttepäevaga on võimalik kätte saada ühe kuni kahe kuu jagu sotsiaalmeedia visuaalset sisu. Kliendi jaoks tähendab see efektiivset aja ja eelarve planeerimist ning sidusat sotsiaalmeedia visuaali,” lisab Tupits.
VIVID Creative Content Studio keskendub Tupitsa sõnul konkreetsetele kanalitele sisu loomisele, mis võimaldab meeskonnal kõige paremini püsida kursis kiiresti muutuvate trendide ja parimate praktikatega. Agentuuri fookuseks on YouTube’i reklaamid, YouTube’i kanalite orgaaniline sisu, Instagram, IGTV, TikTok ja Facebook.
Agentuuri teenused hõlmavad strateegiat, konsultatsiooni, planeerimist, loovlahendusi, produktsiooni, sisu levitamist, mõjuisikute koostöid ja tulemuste analüüsi.
VIVID Creative Content Studio asutaja, juht ning videoturunduse strateeg Jenny Tupits on varasemalt töötanud Südameapteegi digiturunduse spetsialistina ning vabakutselise sisuturundaja ja loovkirjutajana. Tupitsa klientide seas on olnud Confido Meditsiinikeskus, PLM Group, John Blund raskustekid, Agapics® (Hallmarki esindaja eestis), Mediamodifier, Köömen Catering.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.