18. augustil toimuva sotsiaalmeedia konverentsi ONLINE esinejate hulka lisandusid Mari-Liisi Soovik (Joik), Laura Kabonen (Mediabrands Digital), Jaan Kruusma (7Blaze Social) ning kirjanik Susan Luitsalu.
- Mari-Liisi Soovik, Laura Kabonen, Jaan Kruusma, Susan Luitsalu
18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimum. Kuni
22. juunini kehtib soodushind 99 eurot (km-ga 118,80 eurot).
Konverentsil räägitakse sotsiaalmeedias turundamise praktilisest ja taktikalisemast poolest, ent juttu tuleb ka sotsiaalmeedia turunduse strateegiast. Täpsemalt saab konverentsi teemadest lugeda siit:
Sotsiaalmeedia turundus – kuhu oma eelarve investeerida?Esinejate nimekiri:
Holini asutaja Taavi Kalvi
Promoty asutaja ja juht Aleks Koha ning Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula
Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval
Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja
Kujundusprogrammide koolitaja Andres Jalak
Erineva jälgijate arvuga mõjuisikud Kristjaana Mere, Ilja Toome ja Merlin Kase
Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla
JOIK sotsiaalmeedia ja turunduse spetsialist Mari-Liisi Soovik
Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia juht Laura Kabonen
7Blaze Sociali sotsiaalmeedia turunduse konsultant Jaan Kruusma
Kolumnist ja kirjanik Susan Luitsalu
Konverentsi modereerib turunduskonsultant ja spordientusiast Sandra Raju
Konverentsi korraldab Best Marketing. Ürituse koostööpartner on Promoty.
Seotud lood
18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimum.
Sotsiaalmeedia vajalikkus ei ole raugemas, vaid võtab pidevalt uusi vorme. Sestap on oluline, et sellesse tehtavad investeeringud tooksid maksimaalseid tulemusi. Kuidas seda teha?
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.