Turundus- ja reklaamikonkursil Balticbest on sel aastal kolm erinevat žüriid, igas viis liiget. Kes on aga need 15 silmapaistva erialase kogemusega inimest, kes vastutavad selle eest, et esitatud tööde seast valitakse välja just kõige paremad?
Rahvusvaheline turundus- ja reklaamikonkurss
Balticbest on nüüd toode esitamiseks avatud!
Järjekorras seitsmes Balticbest erineb varasematest – Balticbest 2020 toimub otseülekandena ning osalejad saavad otsesaate vahendusel osa žürii koosolekust. Võitjad selguvad samuti otsesaate vahendusel.
Tööde esitamise tähtaeg: 12 August 2020
Shortlist'i avalikustamine: 21.08.2020
Võitjate väljakuulutamine: 26.08.2020
1. Paulius Senuta, Not Perfect Lithuania (Leedu)
2. Joel Volkov, Tank (Eesti)
3. Arturs Mednis, New Black (Läti)
4. Asja Dupanović, Media Marketing (Bosnia ja Hertsegoviina)
5. Bjorn Jonsson, Pipar\TBWA (Island)
6. Hrvoje Maljak, Croatian Radio & TV (Horvaatia)
7. Anoorupa Bose, Optimist Creative (Eesti)
8. Mark Tungate, EPICA Awards (Prantsusmaa)
9. Elise Bikova, Delfi (Läti)
10. Aivaras Sickus, Atomic Garden (Leedu)
11. Simona Kruhar Gaberšček, Marketing Magazin (Sloveenia)
12. Rezo Shelia, Redberry (Gruusia)
13. Liis Tippel, Turundajate Liit (Eesti)
14. Antonio Bechtle, Bechtle & Milzarajs (Leedu)
15. Züriiliige Lätist, kinnitamisel
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.