• 15.06.20, 14:58

Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma

85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.
Uus kujundus ja vana kujundus
  • Uus kujundus ja vana kujundus
Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.
Uuendatud Pääsukesemärk sai tänavu ka uue tunnuslause “Tunnustatud Eesti Toit”.
Pääsukesemärk antakse tootele, mille põhitooraine on kodumaist päritolu ning mis on edukalt läbinud laboratoorse ja sensoorse hindamise. Pääsukesemärki kannab hetke seisuga 62 erineva Eesti toidutootja 263 toodet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele