Väikestele Euroopa riikidele mõeldud turundus- ja reklaamikonkurss Balticbest on nüüd tööde esitamiseks avatud! Järjekorras seitsmes Balticbest erineb varasematest - Balticbest 2020 toimub veebis otseülekandena.
Balticbesti turundus- ja reklaamikonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii, kes võtab arvesse loominguliste ideede originaalsust ja kvaliteeti.
Tööde esitamise tähtaeg: 12.08.2020
Shortlist'i avalikustamine: 21.08.2020
Võitjate väljakuulutamine: 26.08.2020
Millised on konkursil osalemise tingimused?
Konkursile esitatav töö (nt reklaam, kujundus vms) peab olema heaks kiidetud selle tellija poolt. Esitatud töö kasutamise, avaldamise või levitamise periood peab jääma vahemikku 1. juuli 2019 kuni 31. juuli 2020. Tingimustele mittevastav töö diskvalifitseeritakse.
Miks tasub konkursil osaleda?
Kõiki shortlis'i pääsenud töid hindab žürii otseülekande käigus, mis toimub veebi vahendusel. See tähendab, et erinevalt enamikust loomingulistest festivalidest saavad osalejad žüriilt tagasisidet. Žürii hääletab ka otseülekande käigus ja võitjad kuulutatakse välja kohe - iga kategooria hääletamise lõpus.
Kõik Balticbest 2020 kullad ja Grand Prix'd saadab festivali korraldaja Best Marketing tasuta edasi rahvusvahelisele loovusfestivalile EPICA.
Lisaks kuulutatakse konkursi raames välja Baltikumi Aasta Agentuur 2020. Edetabeli koostamisel võetakse arvesse kohalikel, piirkondlikel ja ülemaailmsetel võistlustel võidetud auhindu, sealhulgas Balticbesti auhindu.
Kui palju konkursil osalemine maksab?
Ühe töö esitamise hind ühes kategoorias on 125 eurot (hinnale lisandub käibemaks). Konkursil on kokku 21 erinevat kategooriat ja sama võistlustöö võib esitada korraga mitmes erinevas kategoorias.
NB! Kuna kõik kullad ja Grand Prix'd tööd esitatakse loovusfestivalile EPICA osalustasuta, siis tähendab see võimalust osaleda kahel konkursil ühe hinnaga.
Keda ootame konkursile?
Balticbesti konkursile oodatakse osalejaid kõikidest Euroopa riikidest, kus elab vähem kui 5 miljonit inimest. Põhjus on lihtsamast lihtsam – tuleb võrrelda võrreldavat. Väikestel riikidel on sarnased väljakutsed: piiratud eelarved, väikesed meeskonnad ja kõrge hinnatundlikkus. Oleme veendunud, et vaatamata vähestele ressurssidele on ka väikeriikides SUURI ideid.
Konkursile on oodatud osalema Euroopa väikeriikide reklaami- ja turundusagentuurid, nende kliendid, meediaagentuurid, filmitootjad, fotograafid, disainistuudiod ja eraisikud järgmistest riikidest:
• Albaania
• Andorra
• Armeenia
• Bosnia and Hertsegoviina
• Eesti
• Georgia
• Horvaatia
• Iirimaa
• Island
• Kosovo
• Küpros
• Leedu
• Liechtenstein
• Luxembourg
• Läti
• Makedoonia
• Malta
• Moldova
• Monaco
• Montenegro
• San Marino
• Sloveenia
Eelmiste aastate võitjad:
Seotud lood
2020. aasta suve lõpus ootab reklaamivaldkonda ees taassünd. Pärast ühte tänapäeva suurimat majanduslangust tuleb seista silmitsi uue normaalsusega. Seitsmendat korda toimuv loovtööde konkurss Balticbest siseneb sellesse uude normaalsusse täiesti uue online-formaadiga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.