• 03.07.20, 14:40

Pääsukesemärgi said 22 toodet

Pääsukesemärk on jätkuvalt Eesti kõige tuntum toidumärgis, mida viimaste uuringute andmetel tunneb 93 protsenti vastajatest. Turunduse ja müügi mõttes on tegemist olulise märgisega, sest 85 protsenti tarbijatest on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma. Loe edasi, millised tooted eile Pääsukesemärgi said.
Pääsukesemärgi said 22 toodet
Hindamisele esitati 24 toodet, millest Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja poolt antava Pääsukesemärgi said 22 toodet. Kokku esitas oma tooteid hindamisele kolmteist ettevõtet, märgise said kaheteistkümne ettevõtte tooted.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele