Nädala kampaaniad: "Kogu maailm Tartus" ja "Tartumaine"
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Tartu alustas Lätis ja Soomes sotsiaalmeediakampaaniat, kõrvutades kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega.
Kampaaniaid kommenteerisid SA Tartumaa Turismi turundusspetsialist Pilvi Käiro, Artwerki tegevjuht Oliver Helm ja Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.