• 15.09.20, 15:42

Best Internet 2020: pane ennast kirja

Novembris toimub taas digiturunduse konverents Best Internet, mis on mõeldud eeskätt mitte-digiturundajatele ning kus räägitakse sellest, kuidas digiturundust ja müüki omavahel siduda.
Best Internet 2020: pane ennast kirja
18.-19. novembrini toimuval digiturunduse konverentsil Best Internet keskendutakse sel aastal turunduse ja müügi integreerimisele – nii juhtimises, digikanalite arendamises kui ka kliendikogemuse loomisel.
NB! Kuni 9. oktoobrini on müügil soodushinnaga piletid – soeta pilet siit!
Miks tasub osaleda?
Kahepäevasel konverentsil räägitakse sellest, kuidas oma ettevõtte digiturundust efektiivsemaks muuta, turundust ja müüki omavahel siduda ning digikanalites rohkem müüa.
Juttu tuleb ka sellest, milline on brändi roll digiturunduses ja kuidas digitaalseid kanaleid kliendisõbralikumaks muuta. Samuti antakse ülevaade värsketest tehnoloogiatrendidest, mis turundust ja müüki mõjutavad.
Traditsiooniliselt toimub Best Interneti ajal ka Aasta Digitegu konkurss.
Tutvu programmiga ja pane ennast kirja siin!
Konverentsi esinejate hulgas on Henrik Roonemaa, Andrus Purde, Raviv Turner, Egle Raadik-Gonchev, Taavi Raidma, Vitaly Friedman, Rauno Kutti, Kaie Kass-Agcay, Mailiis Ploomann, Peeter Marvet ja Andres Kuusik. Esinejate nimekiri ja kava täieneb jooksvalt.
Keda ootame osalema?
Best Internet on mõeldud eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Konverentsile on oodatud
- ettevõtete turundusjuhid, turundusspetsialistid ja müügijuhid;
- turundusagentuuride strateegid, loovjuhid ja projektijuhid;
- väikeste ja keskmiste ettevõtete juhid.
Kui palju maksab osalemine?
Best Interneti soodushind kuni 9. oktoobrini on 399 eurot ja soodushinnaga piletid on müügil siin. Konverents toimub Tallinnas Swissotelis, kuid soovi korral saab seda vaadata ka ülekande vahendusel – soeta veebipilet siit.
Best Internet toimub 12. korda ja konverentsi korraldab Best Marketing.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele