Septembrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post toidutööstusettevõtte Kulinaaria OÜ isuäratava flaieri, mille valmimisele aitas kaasa agentuur Kontuur Leo Burnett.
- Flaieri ühel poolel tutvustati küpsisetainaste brändi.
„Kulinaaria OÜ otsepostituse võidu võtmeks oli silmapaistev pildikasutus ja nutikas kontseptsioon – kunst, mis valmib sinu köögis,“ kommenteeris võitnud postituse sisu Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Ta lisas, et tegevusvaldkonnast tingituna on kindlasti Kulinaaria OÜ eeliseks isuäratavad toidupildid, kuid Van Kook brändi vahva kontseptsioon aitas flaieri üldmulje järgmisele tasemele viia. Järsk tõi veel välja, et kuigi antud otsepostituses andis küpsisehõngu edasi pildikeel, siis tegelikult on võimalik otsepostis kasutada ka lõhnastatud lahendusi.
Seotud lood
Augustikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamlehe super- ja hüpermarketite ketilt Selver.
Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe, tunnustati ka Koduekstra koostööpartnerit reklaamiagentuuri La Ecwador.
Juunikuu parimaks otsepostituseks valis üleriigilise otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post aiandus- ja kodukeskuse Hortes Lillefestivali kampaaniatrükise. Üldise trendina selgus ka kevadisest otseposti märgatavuse uuringus, et aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus on viimastel kuudel tarbijate seas kasvanud.
Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis maikuu parimaks otsepostituseks jaekaubanduse grupi Coop nädalapostitused.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.