18. ja 19. novembril toimub digiturunduse konverents Best Internet 2020 ning konverentsi programmijuht Hando Sinisalu tõi välja viis esinejat, keda igal juhul kuulama tasub tulla.
Andrus Purde
Eesti üks kogenumaid digiturundajaid, müügi ja turunduse intergreerimise tõeline GURU (ilma irooniata).
KUKU tehnoloogiasaade Restart on Andruse juhitud Outfunnelile andnud kõige süsteemsema idufirma tiitli. Enne tehnoloogiamaailma suundumist on Andrus müünud ja turundanud ka “päris” asju nagu komme ja ajalehti. Ta on just õige inimene nägemaks suurt pilti – kuidas digikanalites nii tooteid kui ka teenuseid kasumlikult turundada ja müüa. Andrus Purde esineb 18. novembril ning tema ettekande teemaks ongi revenue marketing ehk turunduse ja müügi ühendamine.
Egle Raadik
Naine, kes on nullist alustades ja ise õppides käivitanud miljonitesse eurodesse ulatuva Amazoni äri.
Amazonis võib oma kaupu müüa ja turundada igaüks – kogu maailm on lahti. Egle Raadik alustas paar aastat tagasi nullist ja müüb täna Amazonis kaupu juba rohkem kui 1 miljoni euro eest, lähiaja eesmärk on saavutada 5 miljoni eurone käive. Egle ütleb ise, et tema edu on rajatud andmete anlüüsile. Egle Raadik esineb 18. novembril ja oma ettekandes annab ta nõu, kuidas Eesti ettevõtjad saaksid Amazoni enda huvides ära kasutada. Loe lisaks: Olulised nõuanded, mis aitavad Amazonis edukalt tooteid müüa
Vitaly Friedman
Saksa digiturundaja, kevadisel e-kaubanduse konverentsil Eesti e-kaupmeestelt ülikõrge tagasiside saanud ekspert.
Veebidisainile ja kasutajakogemuse disainile keskendunud online-ajakirja „Smashing Magazine“ asutaja Vitaly Friedman keskendub 19. novembril oma ettekandes sellele, kuidas luua kliendisõbralikku veebi, mis töötaks hästi müügikanalina.
Andres Kuusik
Seob hästi turunduse teooria ja praktika, tuues näiteid sTARTUp Day praktikast.
Tartu Ülikooli turundusprofessor ja sTARTUp DAY asutaja Andres Kuusik esineb 19. novembril ning räägib Tartu (kui mitte kogu Eesti) suurima ärifestivali turundusest.
Björn Owen Glad
Rootsi sisuturunduse ekspert, räägib käitumisökonoomikast digiturunduses/müügis.
Björn Owen Glad töötab globaalse brändijuhina Rootsi juhtivas sisuturundusagentuuris Spoon, mis viimasel ajal pöörab palju rõhku käitumisteaduse avastuste rakendamisele turunduses. Oma 19. novembri ettekandes toob ta praktilisi näiteid, kuidas mõjutada inimeste käitumist, et nad veebist rohkem ostaksid.
18.-19. novembrini toimuval digiturunduse konverentsil Best Internet 2020 räägitakse digiturundusest tavaturundajatele. Digikanalites kipuvad turunduse ja müügi piirid hägustuma ja omavahel ühinema, mistõttu selle aasta läbivaks teemaks ongi turunduse ja müügi integreerimine ehk kuidas teha nii, et üks toetaks teist. Konverentsile on oodatud ettevõtete turundusjuhid, turundusspetsialistid ja müügijuhid, turundusagentuuride strateegid, loovjuhid ja projektijuhid ning väikeste ja keskmiste ettevõtete juhid. Tutvuge programmiga ja registreeruge siin! Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.