• 14.10.20, 08:23

Eestis viidi läbi juhtide persoonibrändi uuring

Eesmärgiks oli kokku koguda Eesti juhtide arusaamad persoonibrändi olemusest, selle teadlikkusest ja sellest kuidas juhid loovad läbi persoonibrändi väärtust ettevõttele ning meeskonnale.
Septembris viidi läbi Eestis esmakordselt suuremahuline juhtide persoonibrändi uuring. Fotol uuringu läbiviija Signe Ventsel
  • Septembris viidi läbi Eestis esmakordselt suuremahuline juhtide persoonibrändi uuring. Fotol uuringu läbiviija Signe Ventsel
Juhtide ja meeskondade arengupartner ning uuringu korraldaja Signe Ventsel sõnas, et uuringut inspireeris läbi viima paljude juhtide arvamus, et persoonibrändiga tegelemine on pigem teisejärguline: „Rääkides meeskonnakoolitustel persoonibrändi vajalikkusest, kuuleb alati palju erinevaid vabandusi, miks seda pole aega teha, miks see ikka pole oluline ja kas see ikka aitab konkurentsieelist luua. Uuringu tulemused kinnitavad aga fakti, et paljud juhid peavad seda väga oluliseks, lihtsalt on erinevus juhtide teadmiste ja tegutsemiste vahel.“

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.20, 13:31
Tegevjuhi persoonibränd võib tõsta ettevõtte väärtust 75%
Ettevõtte tegelik väärtus ei peitu üksnes ettevõtte varades, oskusteabes, kogemustes. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist. Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding.
Uudised
  • 20.05.20, 12:16
Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes
Arengupartner Signe Ventsel kutsub Eestimaa turismitalusid ja objekte rakendama brändisaadikute ideestikku, et hoogu anda siseturimile.
Saated
  • 15.01.20, 16:11
Kuidas oma persoonist bränd kujundada?
Raadiosaates "Eetris on turundusuudised" räägiti jaanuaris sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega tegelema.
Uudised
  • 13.08.19, 12:51
Töötaja on ettevõtte visiitkaart
"Mina ettevõttes üritan palgata ikkagi potentsiaali. Mul on see liivapaber käes, lihtsalt hakkan seda teemanti lihvima ja loodan, et minu vaist oli õige," kirjeldas uute töötajate valimist restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusjuht Rain Tunger.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele