Eesti suurim ja vanim turunduskonverents Password toimub 2021. aasta mais juba 21. korda! Seekord keskendume sellele, kuidas keerulisi aegu üle elada.
Nagu ütles Charles Darwin – ellu jääb mitte kõige tugevam ega ka mitte kõige targem, vaid see, kes kõige paremini muutustega kohaneb. Just kohanemisest ja ajaga kaasas käimisest seekord räägimegi.
Password 2021 toimub Kultuurikatlas. Erinevalt varasematest aastatest võimaldab Kultuurikatla ruumiplaneering korraldada pikemaid temaatilisi
workshop'e ning seetõttu oleme palunud tunnustatud Eesti ekspertidel minna rohkem süvitsi ja jagada oma kogemust 1,5 tunni pikkustes interaktiivsetes sessioonides.
Paralleelselt toimub kolm sessiooni, aga kuna salvestame kõik videosse, ei jää osalejad millestki ilma ja saavad neid sessioone, milles nad ise ei osale, video vahendusel järele vaadata. Workshop'id ei räägi mitte ainult turundusest, vaid ka turundusega seotud teemadest: tarbijate mõistmisest, esteetikast, ärist, jne.
Lisaks kodumaistele ekspertidele esinevad suurel laval ka kaks Rootsi inspiratsiooniesinejat – Magnus Lindkvist ja Alexander Bard – kes pole seni ühtegi konverentsipublikut külmaks jätnud.
Passwordil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Passwordi konverentsi
soodushind kuni 13. jaanuarini on 449 eurot (km-ga 538,8 eurot). Passwordi täishind on 649 eurot (km-ga 778,80 eurot). Korraga rohkem kui kolme osaleja registreerimisel ühest maksjaettevõttest kehtib allahindlus 5%.
Sel korral on võimalik Passwordist osa võtta nii Kultuurikatlas kohapeal kui veebi vahendusel.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.