Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril.
- Aasta Turundusteo võitja selgub turunduskonverentsi Password raames.
Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.
Olulised kuupäevad
Tööde esitamise tähtaeg: 19. veebruar 2021
Finalistide väljakuulutamine: 3. märts 2021
Esitlused ja Grand Prix' valimine: 4. mai 2021
Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruar 2021.
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti, kes selguvad 3. märtsil 2021.
Konkursi teine voor toimub 10. märtsil 2021, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo Grand Prix' võitja.
Osalustasu
Kategooriad
a) Ärikategooria
b) Avaliku sektori kategooria
Hindamiskriteeriumid
Grand Prix' antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel:
25% loovstrateegia
Kas see on innovaatiline? Kas teostus on kvaliteetne?
25% innovaatilisus
Kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% tulemused
Tulemused vs eesmärgid; ROI (return on investment) ehk investeeringu tasuvus
Tingimused
Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2020. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo tööde saatmise kohta
Marianne Liibert
Bestmarketing.ee toimetaja
Žürii
Aasta Turundustegu žüriisse kuuluvad:
Annika Arras, Miltton New Nordics
Britte Maidra, Dentsu Estonia
Kristjan Seema, Coop Pank
Mailis Timmi, Havas
Sander Maasik, Ekspress Meedia
Tarmo Pärjala, G4S
Liis Laisaar, Holini
Liia Pjatakova, Bolt Food
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.