Jaanuaris Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi ameti üle võtnud Tiia Schapel rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mis tunded teda Maximaga liitudes valdasid, millisena näeb ta Maximat aasta pärast ja mida ta oma varasemast kogemusest kaasa võtab.
Schapel näeb oma peamise eesmärgina jätkata hästi kokkusulanud tiimiga viimaste aastate tulemuslikku tööd, et klient teaks ja tunneks jaeketi kliendilubadust – hinna- ja innovatsiooniliider kvaliteetse kaubavalikuga.
Seni kõrvaltvaatajana Maxima kommunikatsioonikeele muutumist avatumaks ja seeläbi ka kuvandi muutumist tunnistanud Tiia töölaual on igapäevaste ülesannete kõrval kollane Post-it märkega, et Maxima avatud õhkkond ja hea energiaga töökeskkond paistaks üha enam välja ka partneritele ja klientidele.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.