Argo Virkebau: turundusjuhti on raskem palgata kui finantsjuhti
Ekspress Meedia tegevjuht Argo Virkebau rääkis EBS Executive Educationi korraldatud Turundusjuhi arenguprogrammi infopäeval oma nägemusest turunduse positsiooni kohta. Intervjueeris Tiina Lepisk.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.