• 20.01.21, 08:57

MediaCom tuli välja uuendatud brändiga

MediaCom lansseerib uue väärtuspakkumise, aitamaks klientidel näha suuremat pilti. Uue väärtuspakkumisega uueneb ka brändi visuaalne identiteet.
Ülemaailmne agentuuride võrgustik MediaCom on avalikustanud uuendatud väärtuspakkumise: “Seeing the Bigger Picture”. Teisisõnu soovitakse aidata klientidel näha veelgi laiemat pilti.
  • Ülemaailmne agentuuride võrgustik MediaCom on avalikustanud uuendatud väärtuspakkumise: “Seeing the Bigger Picture”. Teisisõnu soovitakse aidata klientidel näha veelgi laiemat pilti.
Ambitsioonikas tegevuskava viiakse ellu tihedas koostöös rahvusvahelise keti ja kohalike meeskondade vahel. Tegevuskava näeb ette mitmete toodete ja tehnoloogiate kasutuselevõtmist. Kava hõlmab endas suuremat keskendumist andmetele, analüütikale, sisu asjakohasusele ning äritulemustele.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.21, 08:00
Milline oli 2020. aasta meeldejäävaim turundustegu? 3. osa
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. MediaComi meeskonna poolt välja toodud parimaid palasid jagas ettevõtte tegevjuht Olga Peresild.
Uudised
  • 15.10.20, 10:00
Loodi uus rahvusvaheline loovagentuuride võrgustik
Sel nädalal alustab tegevust uus ülemaailmne loovagentuuride võrgustik, mis soovib pakkuda konkurentsi agentuure omavatele suurkorporatsioonidele.
Uudised
  • 14.10.20, 09:15
Dentsu Aegis Network vahetas nime
Rahvusvaheline agentuuride grupp Dentsu Aegis Network jätkab tööd uue brändi all. Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis.
Uudised
  • 28.09.20, 14:29
CASE STUDY: La Ecwador värskendas oma visuaalset identiteeti
La Ecwador avas oma uue maja ja tutvustas ühtlasi agentuuri värskendatud visuaalset identiteeti, mis valmis koostöös Venemaal ja Austrias tegutsenud disainiagentuuriga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele