Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil juuli–detsember 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 11 minutit päevas.
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 24 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 56 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 12 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 4 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill–september 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 1 minuti päevas.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.