• 25.01.21, 13:53

Raadioauditooriumi ülevaade juuli–detsember 2020

Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil juuli–detsember 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 11 minutit päevas.
Raadioauditooriumi ülevaade juuli–detsember 2020
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 24 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 56 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 12 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 4 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.20, 13:53
Raadiojaamale Star FM saab uhkusega omistada jõuluraadio tiitli
Detsembrikuus kõlas raadio Star FM eetris vaid jõulumuusika ning aasta viimasel kuul jõuti kuulajateni Ülemiste keskuses asuvast jõulustuudiost.
Uudised
  • 02.12.20, 11:24
Raadioauditooriumi ülevaade aprill–september 2020
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill–september 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 1 minuti päevas.
Uudised
  • 23.09.20, 16:41
Raadioauditooriumi ülevaade jaanuar–juuni 2020
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg pea veerand tunni võrra vähenenud.
Uudised
  • 18.11.19, 12:30
Äripäeva raadiot kuuleb nüüd üle Eesti
Äripäeva raadiot saab nüüdsest kuulata kõikjal suurtes linnades üle Eesti.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele