Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill–september 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 1 minuti päevas.
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 26 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 51 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 12 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 3 minutit päevas. 30 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg jäänud samale tasemele, olles kahanenud vaid 3 minutit. Raadiojaamade kuulamisele pühendatud aeg on 4 minuti võrra vähenenud ning muusikateenuse/salvestatud muusikale kulutatud aeg samavõrra kasvanud.Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 47 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 41 minutit päevas.
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Eesti meediareklaamituru netokäive (koos otsepostiga) oli 2019. aastal 106,87 miljonit eurot, kasvades 2018. aastaga võrreldes 2,5 protsenti. Suurim osakaal oli televisioonil, ent enim kasvas reklaam internetis.
Kantar Emor vahetas 2018. aasta alguses välja senise, päeviku meetodil tehtava raadio- ja muusikakuulamise harjumuste uuringu läbiviimise uue, Day-After-Recall meetodi vastu. Nüüd on aeg teha lühike kokkuvõte Eesti elanike raadio- ja muusikakuulamisharjumustest.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.