• 02.12.20, 11:24

Raadioauditooriumi ülevaade aprill–september 2020

Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill–september 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 1 minuti päevas.
Raadioauditooriumi ülevaade aprill–september 2020
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 26 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 51 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 12 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 3 minutit päevas. 30 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg jäänud samale tasemele, olles kahanenud vaid 3 minutit. Raadiojaamade kuulamisele pühendatud aeg on 4 minuti võrra vähenenud ning muusikateenuse/salvestatud muusikale kulutatud aeg samavõrra kasvanud.Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 47 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 41 minutit päevas.

Seotud lood

Uudised
  • 23.09.20, 16:41
Raadioauditooriumi ülevaade jaanuar–juuni 2020
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg pea veerand tunni võrra vähenenud.
Uudised
  • 23.08.19, 12:07
Ülevaade raadio ja muusika kuulajaskonnast 2019. aasta esimesel poolaastal
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Uudised
  • 14.07.20, 18:00
Reklaamituru ülevaade: suurim osakaal televisioonil, enim kasvas internetireklaam
Eesti meediareklaamituru netokäive (koos otsepostiga) oli 2019. aastal 106,87 miljonit eurot, kasvades 2018. aastaga võrreldes 2,5 protsenti. Suurim osakaal oli televisioonil, ent enim kasvas reklaam internetis.
Uudised
  • 15.02.19, 10:16
Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
Kantar Emor vahetas 2018. aasta alguses välja senise, päeviku meetodil tehtava raadio- ja muusikakuulamise harjumuste uuringu läbiviimise uue, Day-After-Recall meetodi vastu. Nüüd on aeg teha lühike kokkuvõte Eesti elanike raadio- ja muusikakuulamisharjumustest.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele