• 23.09.20, 16:41

Raadioauditooriumi ülevaade jaanuar–juuni 2020

Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg pea veerand tunni võrra vähenenud.
Raadioauditooriumi ülevaade jaanuar–juuni 2020
Keskmiselt kuulasid Eesti elanikud perioodil jaanuar-juuni 2020 raadiot ja muusikat 3 tundi ja 56 minutit päevas, selgus Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuringust.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.19, 12:07
Ülevaade raadio ja muusika kuulajaskonnast 2019. aasta esimesel poolaastal
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Uudised
  • 17.09.20, 11:54
Httpool hakkas Spotify reklaamimüüki haldama
Httpool laiendas oma reklaamimüügi partnerlust Spotifyga ka Leetu, Lätti ja Eestisse, olles Baltimaades ainuke, kes Spotify reklaamipakkumisi haldab.
Uudised
  • 05.02.19, 10:56
Kuldar Kullasepp: raadioreklaamiga podcasti asja ei ole
Kuulajate kasvavad numbrid ja uute saadete lisandumine tähendab, et podcastidest on õige pea saamas üha olulisem osa inimeste meediatarbimisest. See ühtlasi tähendab reklaamijate kasvavat huvi ütleb Havas Marketing 360 podcasti produtsent ja saatejuht Kuldar Kullasepp.
Uudised
  • 15.02.19, 10:16
Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
Kantar Emor vahetas 2018. aasta alguses välja senise, päeviku meetodil tehtava raadio- ja muusikakuulamise harjumuste uuringu läbiviimise uue, Day-After-Recall meetodi vastu. Nüüd on aeg teha lühike kokkuvõte Eesti elanike raadio- ja muusikakuulamisharjumustest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele