Keskmiselt kuulasid Eesti elanikud perioodil jaanuar-juuni 2020 raadiot ja muusikat 3 tundi ja 56 minutit päevas, selgus Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuringust.
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Kuulajate kasvavad numbrid ja uute saadete lisandumine tähendab, et podcastidest on õige pea saamas üha olulisem osa inimeste meediatarbimisest. See ühtlasi tähendab reklaamijate kasvavat huvi ütleb Havas Marketing 360 podcasti produtsent ja saatejuht Kuldar Kullasepp.
Kantar Emor vahetas 2018. aasta alguses välja senise, päeviku meetodil tehtava raadio- ja muusikakuulamise harjumuste uuringu läbiviimise uue, Day-After-Recall meetodi vastu. Nüüd on aeg teha lühike kokkuvõte Eesti elanike raadio- ja muusikakuulamisharjumustest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.