Jaak Joala monumendi saaga on meedias juba nädalaid kirgi kütnud ning otsapidi on sellesse haaratud ka Patendiamet – kaubamärki "JAAK JOALA" puudutava poleemika tõttu, kirjutab kaubamärgiosakonna vanemekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Patendiameti jaoks ei ole sellised juhtumid üleliia tavapärased ja sestap ei pruugi kiireid vastuseid olla kohe varnast võtta. Kellel siis ikkagi võiks olla õigus meie seast lahkunud tuntud laulja nimele?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.