• 10.03.21, 10:57

Milline on eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021?

Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Eriti veel nüüd, selle suure pandeemia ajal on internet saanud lisaks meelelahutuse vahendiks olemisest ka veelgi suurema rolliga töökeskkonnaks. Brit Mesipuu tegi kokkuvõte Hootsuite digiuuringu tulemustest.
Milline on eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021?
  • Foto: Pixabay.com
Netikasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast on saanud meie elu lahutamatu osa ja raske uskuda, et ligi 10 aastat tagasi olid need tehnoloogiad vaevu olemas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele