Eelmisel aastal edukalt taaskäivitatud virtuaalne Best Marketing Club tuleb ka sellel kevadel. Tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust teevad.
2021. aasta kevadel toome teieni kolme suure Eesti ettevõtte turunduse kogemuse.
Kõikide klubide teema on sama: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".
Webinar koosneb ca 45 min pikkusest ettekandest ja 45 min pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Esinejad puudutavad oma ettekannetes järgmisi teemasid:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub teie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
Best Marketing Club graafik on järgmine: 16.04 Elisa Eesti: Turundus suurettevõttes. Juhtimise väljakutsed
Karin Kanepi, Elisa Eesti turundusjuht
23.04 Kuidas lüüa läbi välisturgudel?
Ott Ilves, Ampler Bikesi müügi- ja turundusjuht
30.04 Aasta Turundustegu (Nublu turuletoomine) õppetunnid.
Tarmo Pärjala, G4Si standardlahenduste divisjoni direktor
Best Marketing Club
Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?
16.04.2021 – 30.04.2021
Ülekanne on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiülekannet on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Ülekande kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.