Äsja avaldatud rahvusvahelise jätkusuutliku brändiuuringu kohaselt näevad Eesti inimesed kõige kestlikuma kaubamärgina Kalevit. Lisaks Kalevile jõudis esikümnesse ka Orkla teine kaubamärk Põltsamaa, mis teeb Orklast ainukese ettevõte, kelle keskkonnasõbralikke tegevusi tunnustati läbivalt kahe brändi lõikes.
- Kalevi kommivabriku juht Kaido Kaare avab Kirju Koera kompveki, mis on pildi tegemise hetkel Kalevi enimmüüdav kommitoode. Foto: Eiko Kink
Üldkategoorias toodi lisaks Kalevile ja Põltsamaale kestlike brändidena esile ka Elron, Coop, Rimi, Tere, Salvest, Valio, Selver ja Farmi. Toidu- ja joogitootja kategoorias jõudsid peale Kalevi ja Põltsamaa kümne kestlikuma brändi hulka Tere, Salvest, Valio, Farmi, Leibur, Eesti Pagar ja Rannarootsi.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.