Turundajatena teame, et head ideed ei sünni niisama sõrmenipsust. Kuidas nende tekkimisele kaasa aidata? Äripäeva e-poest leiad eestikeelseid turundusraamatuid, mis on rikastatud ohtrate näidete ning juhtnööridega, mida saad juba homme kasutada! Ilma naljata.
Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine“ on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma.
Neuroteadlase Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman poolt kirja pandud tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine“ heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Nad põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes pidevalt orki lendavale tarbijale, väsimatule turundajale või muidu neuro-uudishimulikule piisavalt materjali, mida pureda.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, selgitab rohkem kui kümne aasta jooksul LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software sotsiaalmeedia strateegiaid vedanud Gil oma menukis „Turunduse lõpp“.
Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, demonstreerides sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.
Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista on vist iga ettevõtlikuma meelega inimese põhiküsimus.
Tavapäraselt jääb ettevõtte kasv pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?!
Ärigeenius Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaaniga punkti, mis manab näole rahulolust pakatava naeratuse. Sest just see tagab kiireima tee rahani.
Godin on turundusmaailma helgemaid päid, kelle kuldne käepuudutus on tõstnud tuhast neid, keda teised on ammu maha kandnud. Tema arusaam turundusest, müügist ning reklaamist viib mängu hoopis teisele tasemele, kus panused on kõrged, kuid nii ka tulemused.
Hea turundaja ei suru klienti oma ettevõtte probleeme lahendama, vaid mõtleb sellele, kuidas sandis seisus klienti aidata. Godin selgitab, mida teha selleks, et „õige“ kliendi tähelepanu köita.
Raamat koondab turundusmeistri tarkused ühtseks, kompaktseks, lihtsasti seeditavaks süsteemiks, millel puudub parim enne sildike. Godin aitab mõista, kuidas turundada nii, et tulemusest tunneks uhkust nii konservatiivne korporatsioon kui ka oma eksistentsi nimel siplev algaja.
Mis imeloom see reklaam siis õigupoolest on? Kui selle tellijad on kindlad, et tegemist on nende unikaalse toote või teenuse imetabaseid võimeid avava infoga, mis päästab pimeduses piinlevad tarbijad, siis viimased on enamasti seisukohal, et sellesse loiku ei tahaks küll nüüd teist korda astuda.
Kuidas teha reklaami nii, et sellest tunneksid rõõmu ja kasu nii tellija kui ka tarbija, õpetab ligi 20-aastase reklaamiäri kooliga Kent Raju raamatus „Reklaamitrikk 1.5“.
Värbamine on viimastel aastatel mastaapselt muutunud ja seda suuresti tänu jõulistele arengutele tööturul. See, mis varem töötas, enam ei toimi. Kuidas tööturu üha keerulisemas olukorras parimaid kandidaate leida? Kuidas massist eristuda ning sotsiaalmeedias silma paista? Nendele ja paljudele teistelegi küsimustele leiab vastuse Helo Tamme „Praktilise värbamisturunduse käsiraamatust“.
Tegemist on omamoodi epohhi loova raamatuga, mille sarnast pole Eestis varem välja antud. Lisaks põhjalikule teoreetilisele küljele on autor võtnud oma südameasjaks sügavuti lahata värbamisturunduse praktilist poolt, ilmestades kirjeldatut visuaalsete materjalide ning eluliste näidetega nii meilt kui ka mujalt.
Imelihtne nipp, kuidas rohkem lugeda: asenda iga päev 15-20 minutit sotsiaalmeedias olemise või teleka vaatamise ajast lugemisega. 15 minutit tundub vähe, aga nädalas teeb see kokku rohkem kui 1,5 tundi lugemist.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.