• 09.04.21, 09:59

Õpilased alustasid kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks

Aprilli alguses algas reklaamikonkurss „Veendumus“, mille käigus hakkavad 6.-12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.
Õpilased alustasid kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks
  • Foto: Liis Treimann
Õpilasi juhendavad noorte hulgas tuntud staaridest reklaamieksperdid Rainer Olbri ehk Metsakutsu, Anne Vetik ja Lauri Pedaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele