• 04.05.21, 09:23

Rethinki turundusvaldkonda asub vedama Helen Kondoja

Alates 1. maist on strateegilise disaini agentuuri Rethink partner Helen Kondoja, kes arendab digiturunduse ja kommunikatsiooni ärisuunda.
Helen Kondoja
  • Helen Kondoja
Aastatel 2007 kuni 2016 tegeles Helen EMT, Elioni ja Telia digikanalitega, peale seda toimetas Optimist Digitalis ja Optimist Creatives ning vahetult enne Rethinkiga liitumist oli ta Euroopa Innovatsiooniakadeemia Chief Marketing Officer. Helen jätkab ka Paide Arvamusfestivali vedamist, juhtides festivali turundust. Helen on õppinud psühholoogiat Tartu Ülikoolis ning täiendanud ennast strateegilise kommunikatatsiooni valdkonnas Tallinna Ülikoolis. “Rethink koondab mitte ainult toredaid inimesi, vaid oma ala tipptegijaid."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele