Pandeemiaga võitlemine vajab kõikide olemasolevate meetmete kasutamist. Erinevatel riikidel on erinevad lähenemisviisid, aga probleem on ikka sama. Lätis pandi ministeeriumi poolt vene keelt kõnelevale auditooriumile tellitud kampaaniaga pehmelt öeldes puusse. Kaks korda.
Valitsused kasutavad kõiki nende käsutuses olevaid instrumente selleks, et kutsuda aina rohkem inimesi vaktsineerima. Paraku ei toimi asjad alati nii, nagu peaksid. Halb kommunikatsioon vene auditooriumile on vist Baltimaades kujunenud tavapäraseks. Täna räägime untsu läinud Läti kampaaniast, mille käigus üritati kõnetada vene elanikkonda, aga vene inimene sai tänu sellele kampaaniale hoopis südamest naerda. Nii kehva sotsiaalkampaaniat pole Lätis vist enne kunagi nähtud.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.