• 18.06.21, 13:29

Case-Study: mis avasid Saku Kullale Venemaa ukse?

Mullu sügisel Venemaa turule suuremahulist eksporti alustanud Saku Õlletehas laiendas sel kevadel märkimisväärselt idaturu sortimenti ning kasvatas kahekordselt oma müügimahtusid. Selle saavutamisele eelnes aga alul lõputuna tunduv pingpong, palju veenmistööd ning loodi õnnestunud toode nii maitse kui ka disaini näol.
Case-Study: mis avasid Saku Kullale Venemaa ukse?
Kuidas "saksalik" maitse ning tuntud õllestandardi järgimine preemiumdisainiga pakendis idanaabrid ära võlus, hoolimata sellest, et kliendiga pole koroonaajast tulenevalt aasta jooksul kohtutudki, räägib Saku Õlletehase ekspordijuht Margus Masing.

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.21, 12:16
Saku Õlletehas laiendab sortimenti ja kahekordistab eksporti Venemaale
Mullu sügisel Venemaale eksporti alustanud Saku Õlletehas laiendab idanaabri turule suunatud sortimenti nelja uue õlle näol ning tõstab lähinädalatel teele saadetavate uute kogustega idasuunalist eksporti pea kaks korda.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele