Kampaania “Sul on selgroogu!" PR- ja influencer marketing kandvaks osaks on Genka kolm power speech sõnavõttu, mis näitab, et sõnal on jõud.
Suvepuhkuste algus ning piirangute leevenemine toob tahtmatult kaasa tunde, et nüüd saab end lõpuks lõdvaks lasta. See on üks nendest hetkedest, kui meeleolu on kõrgel ja ohutunne sama võrra madal. Alkohol suudab panna ka kõige kaalutlevamat inimest võtma riske, mida ta hiljem kahetseb. Uuringutega on tõestatud, et alkohol avaldab mõju inimese riskikäitumisele. Tagajärjeks võib olla enda või kaasteeliste trauma või surm. Uppumine, vette kukkumine ja autorooli istumine on seejuures peamised põhjused.
Seotud lood
Sellesuvine Päästeameti, Transpordiameti ning Politsei- ja Piirivalveameti ühine teavituskampaania “Sul on selgroogu!” kutsub inimesi märkama alkoholiga kaasnevat riskikäitumist ja annab praktilist nõu, kuidas kriitilisel hetkel takistada kaaslast joobes peaga rooli istumast või ujuma minemast.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.